|
Hei,
Postaan foorumille, koska kielto foorumilta 2 vuodeksi pienestä syystä...
Olen odottanut lahjoja yli vuoden, nyt viivästykset eivät ole enää kuukausi kuukaudelta, vaan vuosi vuodelta. Joten kun näen ihmisiä, jotka ovat vihaisia, koska he eivät ole saaneet mitään kuukauteen tai kahteen, se saa minut hymyilemään.
Huolestuttavin tässä kaikessa on kommunikoinnin puute, olen seurannut Dreamia vuosia, enkä ole koskaan nähnyt sitä! (Covid ei selitä kaikkea samalla tavalla) Jotkut sanovat, että Unelmalla ei ole mitään jäljellä kassaan, se voi olla totta, mutta sanovat, että nämä sivustot ovat olleet avoinna pitkään, eivätkä ne ole hyväntekeväisyyttä! Mihin heidän voittonsa olisivat menneet? Olisi silti yritys, joka ei tee varauksia kovan iskun sattuessa ja joka toimii "kulutan kaiken ansaitsemani heti".
Luulen vilpittömästi, että ongelmat alkoivat, kun Dream halusi kansainvälistyä...
Lyhyesti sanottuna olen jo tiedottanut organisaatioille ja kuluttajapuolustuksille Unelman nykyisistä menetelmistä ja aion oppia, mitä tämän kaiken takana piilee.
Pysyäksesi rakentavana, ideana Dreamille, miksi et käy läpi online-myyntisivustoja liittymällä odottavien osoitteisiin? Älä sano minulle, että se ei ole mahdollista, koska muut tekevät niin. Se estää sinua olemasta keskitason ja ennen kaikkea säästää paljon aikaa! (varsinkin saadaksesi kiinni viivästyksistäsi) Haluan huomauttaa, että yli vuosi sitten voittamani lahjat eivät ole enää samoilla hinnoilla nyt, joten olette voittajia ja hyväksyn sen ilman tyytymättömyyttä.
Tässä toivon, etten tule "sensuroitua" tavalliseen tapaan, koska en rikkonut sääntöjäsi.
PS: kaikki on tallennettu, ymmärrät mielestäni.
|